خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

سایت استانداری قزوین پس از به روزرسانی فنی در دسترس قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۹۲

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: در راستای به روز رسانی سایت روابط عمومی استانداری به مدت چند روز از دسترس خارج شده بود که پس از اقدامات صورت گرفته در حال حاضر سایت روابط عمومی استانداری قزوین در دسترس است و اخبار بارگذاری می‌شود.

سید حسین بی نیاز در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به دلیل خروج سایت روابط عمومی استانداری قزوین از دسترس گفت: به دلیل افرایش ضریب امنیتی پرتال روابط عمومی، فن آوری اطلاعات استانداری قزوین با شرکت پشتیبان درباره سه محور به توافق رسیدند و به ناچار سایت روابط عمومی استانداری به مدت چند روز از دسترس خارج شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ادامه داد: بررسی رفع مشکلات قطع ارتباط با سرور، به روز رسانی هسته کُر و زیرساخت‌های امنیتی سایت از جمله مواردی بود که انجام شد.

بی نیاز تاکید کرد: در حال حاضر سایت روابط عمومی استانداری قزوین در دسترس است و اخبار بارگذاری می‌شود.

برخی از سایت‌ها با انتشار خبری از تعطیلی ۱۶ روزه پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین در بازه زمانی ۱۶ مرداد تا ۲ شهریور خبر داده و این موضوع را به دلیل اهمیت انتشار اخبار در این شرایط زمانی مورد انتقاد قرار داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز