خبرگزاری کار ایران

کاندیدای شهرداری قزوین:

حفظ بافت تاریخی باید در برنامه‌های شهرداری قزوین در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۵۲

کاندیدای شهرداری قزوین گفت: ساخت و سازها در بافت تاریخی باید به گونه‌ای باشد که این بافت‌ها حفظ شود، باید ساخت و سازها به احیای این مناطق کمک کرده تا باعث بی مهری به آن نشود، در این راستا لازم است نیازهای مناطق احصا شده و در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی حسن ظاهری در جلسه شورای شهر قزوین که صبح امروز در صحن شورا برگزار شد، ضمن ارائه برنامه‌های خود به عنوان کاندیدای شهرداری قزوین گفت: نمی‌توان پرسنل شهرداری را تغییر داد، باید چهار سال پرسنل را به کار گرفت، نگهداری پرسنل و آموزش به آن‌ها دارای اهمیت است، ۴۲ درصد دارای تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم و ۵۷ درصد فوق دیپلم تا بالاتر بوده، همچنین ۲۲ درصد پرسنل در مرکز و ۲۰ درصد دارای سابقه زیر ۲۵ سال هستند.

وی ادامه داد: در حمل و نقل عمومی باید به بی آر تی فکر کرد، توسعه شهر الکترونیک و هوشمند، پارکینگ‌های عمومی، شفافیت و سنجش مداوم، توجه به جمعیت جوان، نخبگان و گروه‌های مردمی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل صنایع دستی قزوین دارای اهمیت است و باید در شهرداری پیگیری شود؛ البته ممکن است برخی برنامه‌ها  طی چهار سال محقق نشود اما باید در طول سال‌ها پیگیری شود.

این کاندیدای شهرداری قزوین بیان کرد: ورزش همگانی، طرح امامزاده حسین، تفکیک زباله از مبدا، سایت محمدآباد، حفظ منابع آب و خاک از موارد مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تعامل با سایر ادارات و دستگاه‌ها در راستای آگاهی و استفاده از ظرفیت آن‌ها و هم افزایی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ البته باید هدفمند باشد.

ظاهری اظهار کرد: باغستان طی چند سال کاهش یافته و نصف آن نیز ناکارآمد شده حدود هزار و ۵۰۰ هکتار آن از وضعیت خوبی برخوردار بوده و ۴۰۰ هکتار آن درحال نابودی است و می‌توان سهم پساب قزوین و محمود آباد، کانال و چاه‌ها که درحال حاضر برای تامین آب استفاده می‌شود را افزایش داد.

وی عنوان کرد:  ساخت و سازها در بافت تاریخی باید به گونه‌ای باشد که این بافت‌ها حفظ شود، باید ساخت و سازها به احیای این مناطق کمک کرده تا باعث بی مهری به آن نشود، در این راستا لازم است نیازهای مناطق احصا شده و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز