خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین با ابتکار عمل در ترخیص مواد اولیه از گمرک موفق عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۷۴

استاندار قزوین گفت: با ابتکار عمل و شجاعت مدیران استانی فرصتی فراهم شد تا مشکل ترخیص مواد اولیه از گمرک حل شود؛ در واقع قزوین اولین استانی بود که برای حمایت از تولید کنندگان اقدام به این کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: طی چند سال گذشته تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان که راکد شده بودند به چرخه تولید بازگشته و از تعطیلی تعدادی از واحدها نیز جلوگیری شد.

استاندار قزوین ابراز کرد: با ابتکار عمل و شجاعت مدیران استانی فرصتی فراهم شد تا مشکل ترخیص مواد اولیه از گمرک حل شود و در این راستا تولید کنندگان با استفاده از ضمانت نامه و سفته در کمترین زمان مواد اولیه را از گمرک ترخیص کردند؛ در واقع قزوین اولین استانی بود که برای حمایت از تولید کنندگان اقدام به این کار کرد.

وی افزود: استان قزوین به رغم صنعتی بودن و داشتن داشتن بیش از چهار هزار واحد تولیدی از جمله کم مسئله‌ترین استان‌ها در رابطه با مسائل کارگری است که یکی از عوامل تحقق این امر هماهنگی و انسجام بین مدیران استان است و در کمک به تولید کارمانه موفقی به ثبت رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز