خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۶۵

استاندار قزوین گفت: باتوجه به اهمیت طرح اقدام ملی مسکن لازم است دستگاه‌های متولی رفع مشکلات آن را در اولویت قرار دهند و برای کاهش قیمت تمام شده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش کرد تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای تامین مسکن استان  که صبح امروز برگزار شد، گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است دستگاه‌‎های متولی در راستای پیشبرد آن تلاش کنند و هیچ بهانه‌ای برای اجرای کند پروژه قابل پذیرش نیست و  این پروژه نباید حتی یک روز متوقف شود.

استاندار قزوین ادامه داد: باتوجه به اهمیت این طرح لازم است دستگاه‌های متولی رفع مشکلات آن را در اولویت قرار دهند و برای کاهش قیمت تمام شده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش کرد تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

وی عنوان کرد: مشکلات این طرح ضمن تعامل با دستگاه‌های مختلف قابل حل است و انتظارداریم با رفع موانع واحدهای مسکونی مطابق با زمان بندی تعیین شده ساخته و واگذار شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ابراز کرد: برخی افراد با انتشار مطالب به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به مدیران اجرایی کشور هستند که این اقدام پسندیده و به صلاح کشور نیست و لازم است ابتدا تحقیق کرده و سپس موضوعات را مطرح کنیم.

جمالی پور در پایان گفت: ما مسئولان بعنوان امانتدار مردم باید تمام تلاشمان را در  راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده و  در انجام کارها رضایت خدا را در نظر داشته باشیم، ضمن آرزوی توفیق برای دولت جدید نیز امیدواریم از تام ظرفیت‌ها برای انجام امور استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز