خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری قزوین:

عملکرد تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۴

هیات مدیره تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین از طریق دریافت وام با سود هنگفت روزانه، اقدام به تعمیر ساختمان تعاونی کردند که موجب تشدید وضعیت چالشی و بحرانی در ساختار تعاونی مصرف شده است.

ایلنا: معاون اداری و مالی شهرداری قزوین گفت: عملکرد تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین ضعیف است.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید تقی مجابی گفت: سال‌ها پیش شهرداری قزوین جهت رفاه حال کارکنان اقدام به تاسیس تعاونی مصرف کرد و ساختمانی را در اختیار هیئت مدیره قرار داد که هدف از تشکیل آن، ارائه خدمات به کارکنان در جهت رفع نیاز‌ها و مایحتاج همکاران در شهرداری قزوین بود تا پس از توسعه و ارتقای کمی و کیفی، همانند تعاونی‌های سایر دستگاه‌ها علاوه بر کارکنان مجموعه، نیازهای همشهریان نیز تامین شود که این امر می‌توانست با عملکرد صحیح و تصمیمات درست، محقق شود.

وی اضافه کرد: اما در طی این سال‌ها با تصمیمات نابه جا و اشتباهات هیات مدیره، نه تنها اهداف اولیه و اساسی حاصل نشد بلکه شاهد پسرفت هر روز آن نیز هستیم.

مجابی ادامه داد: همچنین با اتخاذ تصمیمات اشتباه در خصوص خرید زمین در گذشته توسط تعاونی مسکن موجب راکد ماندن چندین ساله سرمایه اعضا شد و امید خانه‌دار شدن کارکنان به رویایی تبدیل شد که هنوز به واقعیت نرسیده و خوشبختانه با درایت شهردار و حمایت شورای اسلامی شهر در آینده‌ای نزدیک تکلیف سرمایه و زمان از دست رفته مشخص خواهد شد و این در حالی است که می‌شد با اندیشه و عملکرد صحیح در خرید زمین نتیجه بهتری حاصل شود.

مجابی بیان کرد: در حال حاضر نیز هیات مدیره تعاونی مصرف جهت تامین منابع مالی از طریق دریافت وام با سود هنگفت روزانه، اقدام به تعمیر ساختمان تعاونی کردند که موجب تشدید وضعیت چالشی و بحرانی در ساختار تعاونی مصرف شد و به منظور پوشش هزینه‌های وام و ضررهای وارده، واگذاری و فروش ساختمان را سرلوحه برنامه‌های غیراصولی خود قرار داده است.

وی در پایان افزود: ضروری است هیات مدیره با بررسی استراتژی‌های موجود و بهینه امکان ادامه فعالیت مثمر و بهره‌برداری مناسب در خور کارکنان شهرداری قزوین را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز