خبرگزاری کار ایران

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۱۸۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ابطال کارت سوخت تاکسیرانان غیرفعال که خدماتی به شهروندان ارائه نمی کنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: به منظور ترغیب و تشویق رانندگان تاکسی به ارائه خدمات عمومی به شهروندان، برخی مشوق های حمایتی همچون اختصاص سهمیه سوخت یارانه ای برای آنان توسط مراجع قانونی در نظر گرفته شده اما برخی افراد صرفاً برای بهره مندی از این سهمیه حمایتی، اقدام به خرید تاکسی فرسوده کرده و از تمدید پروانه فعالیت خود نیز سال هاست که امتناع کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی جهت تمدید مجوز فعالیت و ارائه خدمات از سوی این افراد بی نتیجه مانده است، در مرحله اول اسامی ۳۰ تاکسیران غیرفعال جهت ابطال کارت سوخت به شرکت پخش فراورده های نفتی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: بر همین اساس، از این به بعد اسامی رانندگانی که با وجود داشتن مجوز، فعالیتی در حوزه تاکسیرانی ندارند یا به مدت دو سال است که غیرفعال هستند یا در شغل دیگری به فعالیت می پردازند و یا از تمدید مجوز خود امتناع می کنند، جهت ابطال سهمیه سوخت به شرکت پخش فراورده های نفتی ارائه خواهد شد.  

عرشیان یادآور شد: بعضی تاکسی های فرسوده در پارکینگ ها، معابر و کوچه پس کوچه های شهر به حال خود رها شده اند که مالکین آن ها بدون ارائه خدمات به شهرندان از سهمیه سوخت این خودروها استفاده می کنند.

این مسئول گفت: عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی این گونه تاکسی های غیرفعال را شناسایی کرده و اسامی آنان نیز جهت ابطال کارت سوخت به مدیریت شرکت پخش فراورده های نفتی ارائه خواهد شد.

هم‌اکنون سه هزار و ۶۵۰ دستگاه تاکسی در قزوین با پنج هزار راننده و کمک راننده مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز