خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته؛

یک میلیارد تومان جبران کارایی توسط بهزیستی قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۳۹

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از سه میلیارد در قالب حمایت بیمه‌ای هزینه شد، همچنین یک میلیارد تومان نیز در قالب جبران کارایی به واحدهای تولیدی که افراد دارای معلولیت را بکارگیری می‌کنند اختصاص یافت.

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در حال حاضر سه هزار و ۵۶۲ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قزوین بوده و ۱۲۸ کودک بدسرپرست و بی سرپرست نیز در مراکز ما درحال نگهداری هستند که ۷۲ نفر از آن‌ها در سال گذشته ترخیص شدند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: سال گذشته ۱۷ فرزند به خانواده‌ها واگذار شدند و ۷۰۰ خانواده متقاضی فرزند نیز برای داشتن فرزند خوانده پشت نوبت قرار دارند.

وی ابراز کرد: ۱۲۹ مرکز روزانه و ۱۰ مرکز شبانه روزی در زمینه خدمت رسانی فعالیت دارند و برای حوزه اجتماعی بهزیستی ۱۱ میلیارد هزینه شده است.

 این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته بیش از سه میلیارد در قالب حمایت بیمه‌ای هزینه شد، همچنین یک میلیارد تومان نیز در قالب جبران کارایی به واحدهای تولیدی که افراد دارای معلولیت را بکارگیری می‌کنند  اختصاص یافت.

وی درباره تامین مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: ۴ هزار و ۴۲۵ واحد مسکونی سهم استان است که از این میزان تاکنون سه هزار و ۲۴۵ مورد واگذار شده و هزار و ۱۸۰ مورد نیز تا پایان سال واگذار خواهد شد.

وارثی افزود: ۲۵۸ واحد مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول اختصاص یافته است.

وی ابراز کرد: ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از نیکوکاران جذب شده که چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون نقدی، هفت میلیارد غیرنقدی و مقداری نیز خدماتی بوده است.

وارثی گفت: پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در مراکز دولتی و شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون نیز در مراکز غیردولتی جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز