خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

سه پویش فرهنگی و هنری در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۲۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود که اجرای سه پویش مروارید نهان، چادر نماز فرشتگان و نقاشی حجاب خانواده من از جمله آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی در جلسه شورای عفاف و حجاب این اداره کل با هدف برنامه ریزی فعالیت‌های هفته عفاف و حجاب برگزار شد، گفت :تولید محتواهای جذاب فرهنگی و هنری با محوریت عفاف و حجاب و انتشار آن بویژه در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز است که در این راستا سه پویش مردمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: پویش مروارید نهان با هدف معرفی بانوانی که در عین داشتن پوشش شایسته ایرانی و اسلامی، در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و سایر موارد موفق هستند، در این ایام برگزار می شود .

وی ادامه داد: همه اقشار مردم می‌توانند با شرکت در این پویش، بانوان موفق را از طریق شماره واتساپ 09198463022 معرفی کنند تا ضمن معرفی بیشتر آنان به جامعه، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند.

این مسئول بیان کرد: پویش چادر نماز فرشتگان، پویش دیگری است که ویژه نذر چادر نماز و سجاده برای دختران یتیمی که به سن تکلیف رسیده‌اند راه اندازی شده و مردم می‌توانند کمک‌های خود را برای این منظور به شماره حساب 17833333363 با شماره کارت 5892107044039801 نزد بانک سپه بنام موسسه کمک یه ایتام و مستمندان قزوین واریز کنند تا چادر نماز مورد نیاز دختران ایتام با همکاری مؤسسه آیلار تهیه و به آن‌ها تقدیم شود.

وی افزود: پویش نقاشی حجاب خانواده من، عنوان پویش دیگری است که در این ایام برگزار می‌شود و کودکان عزیز (مقطع ابتدایی) با کشیدن نقاشی از پوشش و حجاب اعضای خانواده خود و ارسال آن به شماره واتساپ 09198463022 در این مسابقه شرکت می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت حضوری و وبینار با همکاری مؤسسه فرهنگی آیلار از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است که تلاش می‌کنیم علاوه بر همکاران، زمینه بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر و مردم بویژه بانوان محترم از این دوره‌ها را فراهم آوریم.

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، طراحی و انتشار پوسترهای متناسب در فضای مجازی و تبلیغات محیطی،  با محوریت عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز