خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته؛

14 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۲۲

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: در سال گذشته بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان 14 هزار عمل جراحی ارائه دادند که به علت شیوع کرونا این میزان نسبت به سال گذشته سه هزار مورد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صادق بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد، گفت: در سال به طور میانگین بیش از یک میلیون خدمات از طرف مراکز درمانی تامین اجتماعی و حدود سه برابر آن خدمات درمانی از مراکز طرف قرار داد به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین ادامه داد: بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین و تاکستان نیز در سال گذشته 24 هزار و 741 خدمت درمانی بستری و در مجموع 14 هزار عمل جراحی ارائه دادند که به علت شیوع کرونا این میزان نسبت به سال گذشته سه هزار مورد کاهش داشته است.      

وی ابراز کرد: 25 درصد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی خدمات دریافت کرده‌اند و 6 هزار و 495 بیمار مبتلا به کرونا نیز در این بیمارستان‌ها بستری شدند.

این مسئول عنوان کرد: با حذف دفترچه‌های کاغذی تامین اجتماعی بیماران بصورت الکترونیکی درحال پذیرش هستند و اکنون 700 مرکز درمانی به این شیوه ارائه خدمات می‌کنند.

بابایی گفت: طرح غربالگری سالمندان از طریق مدیریت درمان تامین اجتماعی درحال اجرا است که این اقدام در راستای پیشگیری  صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز