خبرگزاری کار ایران

درافشانی خبر داد:

شهرداری کمترین اجاره بها را از فرهنگسراها دریافت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۸۷

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری کمترین اجاره بها را از فرهنگسراها دریافت می‌کند و با وجود سرمایه گذاری انجام شده در این مراکز، هیچگونه نگاه اقتصادی به آنها ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی با اشاره به ویروس کرونا و تعطیلی بخش عظیمی از کلاس های آموزشی، افزود: به محض دریافت مجوز از ستاد کرونا، فرهنگسرای واقع در محله آخوند مجدداً کار خود را آغاز خواهد کرد و خود مردم محلی می توانند برای مدیریت آن روال قانونی را بگذرانند و برنامه های آموزشی و فرهنگی خود را در این مرکز اجرا کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با تأکید بر اینکه در جنوب شهر کمبود زمین وجود دارد، تصریح کرد: برخی مدارس در این بخش از شهر بدون استفاده هستند و برای تبدیل این مدارس به مراکز فرهنگی و ورزشی، نامه نگاری هایی با آموزش و پرورش استان داشته ایم که در صورت موافقت، آماده ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی در این مدارس هستیم تا مردم این مناطق از آنها استفاده کنند.  

درافشانی در خصوص فقدان استخر در این بخش از شهر نیز گفت: ما برای ساخت استخر نیز زمین نداریم ولی آمادگی داریم با انجام مراحل واگذاری استخر نیمه کاره آموزش و پرورش در این منطقه، آن را کامل کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مجموعه شهرداری به بانوان در پایین شهر، تصریح کرد: بزرگترین پارک بانوان شهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در جنوب شهر قرار دارد که این بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان تأکید کرد: ما نیز برآمده از همین محلات هستیم و دغدغه های مردم را کاملا درک می کنیم.

وی گفت: با نگاه به پروژه های شهری، می بینیم که بسیاری از پروژه ها خوب شهری در همین بخش اجرایی شده است و با این وجود، هنوز هم اعتقاد داریم باید امکانات بیشتری به این مناطق سرازیر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز