خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایجاد مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۲۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در بخش آموزش عالی نیاز اصلی استان قزوین راه اندازی دانشکده هنر و مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر است که باید این موضوع در بخش دولتی و خصوصی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و هنری است و پیشینه درخشانی در این زمینه دارد؛ از این رو پرورش نیروی انسانی کارآمد در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در خصوص آموزش آکادمیک هنر، استان قزوین دارای خلاءهای زیادی است که ما سعی کردیم با راه اندازی هنرستان هنرهای زیبای دختران در سال گذشته و پسران در سال جاری بخشی از این خلاء را رفع کنیم.

وی ابراز کرد: در بخش آموزش عالی نیز نیاز اصلی استان قزوین راه اندازی دانشکده هنر و مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر است که باید این موضوع در بخش دولتی و خصوصی پیگیری شود.

اسماعیلی گفت: در این راستا مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر از نیازهای استان است که باید با همکاری بخش دولتی و خصوصی در استان راه اندازی شود و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق این امر آماده هرگونه همکاری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز