خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره سبک زندگی در دنیای دیجیتال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۱۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: به مناسبت روز ملی مهارت جشنواره سواد رسانه‌ای با محوریت اصلی سبک زندگی دیجیتال با امکان ارسال ویدئو، تصویر، صوت و متن در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی با اشاره به برگزاری جشنواره سواد رسانه در استان گفت: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و اتاق بازرگانی استان جشنواره سواد رسانه‌ای در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: موضوع اصلی این جشنواره سبک زندگی در دنیای دیجیتال است و دارای محورهای مختلفی از جمله نقش کتاب و کتابخوانی در بهبود سبک زندگی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی و دانستنی‌های ضروری برای استفاده از فضای مجازی است.

وی عنوان کرد: ملاک‌ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، شیوه‌های مربوط به آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای در خانواده، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی و نقش افزایش سواد رسانه‌ای در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر محوریت‌های این جشنواره است.

این مسئول ابراز کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ویدئو، تصویر، صوت و متن ارسال کنند.

وی افزود: موشن گرافی، فیلم کوتاه و پویانمایی، کاریکاتور،عکس، پوستر، فتونیوز و اینفوگرافی، پادکست و انواع فایل‌های صوتی، قطعه ادبی و داستانک قالب‌هایی هستند که می‌توان محتوای مورد نظر را تولید کرد.

مددی گفت: پست الکترونیکی tvto.qazvin@gmail.com سایت http://ghazvintvto.ir و پیام رسان واتساپ با شماره ۰۹۳۶۸۴۳۶۱۴۹ از راه‌های شرکت در جشنواره است و برگزیدگان در ششم مرداد ماه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز