خبرگزاری کار ایران

در پی نوسانات شدید و قطعی مکرر برق رخ داد؛

خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۴۵

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG به دلیل نوسانات شدید و قطعی‌های مکرر برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: نوسانات شدید و قطعی‌های مکرر برق موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی شد و بر اثر همین موضوع،  اینورتر (همسوکنندۀ کمپرسور) جایگاه جمهوری و کابل‌های ورودی جایگاه صیاد شیرازی به طور کامل سوخت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: نوسانات و قطعی مکرر برق موجب بروز خسارت و تعطیلی جایگاه به طور موقت می‌شود و تشکیل صف در و ایجاد ازدحام در جایگاه‌های  CNG در این روزها  به این دلیل است.

وی تصریح کرد: از شهروندان و تاکسیرانان ارجمند خواهشمندیم نحوه سوختگیری خود را مدیریت نموده و در ساعاتی که جایگاه‌ها خلوت‌تر است برای سوختگیری مراجعه کنند و همچنین همواره باک بنزین خودروی خود را پر نگه دارند تا مشکلی برای آن پیش نیاید.

عرشیان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوختگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز