خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

روستای گازرخان در الموت قرنطینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۴۴

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: روستای گازرخان در الموت به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به مدت یک هفته در قرنطینه خواهد بود و رفت و آمد به آن ممنوع است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: براساس آخرین ارزیابی از نظر تعداد بیماران بستری و فوتی‌ها کاملا کاهش و تحت مدیریت است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر روستای گازر خان در الموت در قرنطینه بوده و تا یک هفته هرگونه رفت و آمد به روستا بجز شرایط خاص ممنوع است.

وی ابراز کرد: تمام افراد بالای 65 سال ساکن در روستا واکسینه می‌شوند و از تمام ساکنان تست کرونا گرفته می‌شود و ورود و خروج رانندگان به روستا نیز صرفا با انجام تست امکان‌پذیر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: روستای گازرخان و دو روستای اطراف دارای محصولات باغی فراوانی هستند که به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود و از علل اصلی افزایش تعداد کرونا در روستا کارگرانی بودند که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمدند.

حبیبی گفت: قلععه توریستی و گردشگری حسن صباح در این روستا به مدت 10 روز تعطیل است و بمنظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت مستمر و روزانه به اصناف داخل روستا انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز