خبرگزاری کار ایران

هنرستان پسرانه هنرهای زیبا در استان قزوین راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۹۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از انعقاد تفاهم نامه جهت راه اندازی هنرستان پسرانه هنرهای زیبا در استان قزوین و آغاز به کار این هنرستان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی استان، محمد حسن اسماعیلی صبح امروز در مراسم تفاهم نامه راه اندازی هنرستان پسرانه هنرهای زیبا میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا پسرانه در مهرماه امسال گفت: هنرستان پسرانه هنرهای زیبا با هدف تربیت هنرمند متخصص و متعهد در قزوین تأسیس می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یاد آور شد: تأسیس یک مرکز آکادمیک مانند هنرستان هنرهای زیبا می‌تواند در تربیت هنرمندان متعهد و توانمند مؤثر باشد و به نظر می‌رسد با استقبال خوب خانواده‌ها و هنرمندان هم روبه رو شود.

وی ابراز کرد: مهم‌ترین موضوع برای راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا تأمین فضای فیزیکی مناسب برای هنرستان، تأمین تجهیزات مورد نیاز و تامین نیروی انسانی متخصص است.

اسماعیلی گفت: سال گذشته هنرستان هنرهای زیبا ویژه دختران با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از ۵۰ هنرجو در رشته های موسیقی ایرانی و هنرهای نمایشی، مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز