خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف بیش از 20 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی قزوین و کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۷۵

فرمانده انتظامی استان گفت: درعملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و کرمان 20 کیلو و400 گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی با اشاره به کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو 405 آن را به منزل خود در شهرستان سیرجان استان کرمان منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: بدون درنگ موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به مخفیگاه متهم اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه این قاچاقچی، 20 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی بسیار مناسب پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین، قاچاقچیان موادمخدر نه تنها در سطح این استان پهناور بلکه در هیچ جای کشور امنیت ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز