خبرگزاری کار ایران

رصد مستمر جاده‌های ترانزیتی قزوین در راستای مقابله با قاچاق سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۸۲

استاندار قزوین گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین از جاده‌های اصلی کشور و مسیر عبور مرکز به غرب است مسیرهای ترانزیتی به طور مستمر رصد می‌شود تا از قاچاق سوخت در استان جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور صبح امروز در دیدار با مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: شناسایی راه‌های قاچاق کالا و نظارت بر عرضه سوخت و مسیرهای ترانزیتی به کاهش قاچاق کمک می‌کند و باید در این راستا جدیت داشته باشیم؛ چرا که قاچاق تولید و امنیت را تهدید می‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: برای موفقیت در مبارزه با قاچاق بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها ضرورت دارد و در این  راستا در استان قزوین اعضای ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز از هماهنگی بالایی برخوردار هستد.

وی ابراز کرد: با اقدامات انجام گرفته توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته کشف فرآورده های نفتی قاچاق که بیشتر آن‌ها از قزوین عبور کرده‌اند، بیش از 100 درصد رشد داشت.

جمالی پور گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین از جاده‌های اصلی کشور و مسیر عبور مرکز به غرب است مسیرهای ترانزیتی به طور مستمر رصد می‌شود تا از قاچاق سوخت در استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز