خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترکی صورت گرفت؛

قدردانی استاندار و امام جمعه قزوین از حضور مردم استان در انتخابات 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۵۱

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین در انتخابات 1400 قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین در انتخابات 1400 قدردانی کردند.

در این پیام مشترک آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

"من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل"

حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران بویژه مردم عزیز، متعهد و ولایت مدار استان قزوین در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود.

خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور استان قزوین به رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.

اکنون با اتمام فرایند رقابت‌های انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ،ضمن دعوت مردم عزیز استان قزوین به تداوم همبستگی، اتحاد و انسجام مسئولانه و همدلانه در ذیل منویات رهبر فرزانه انقلاب و اندیشه‌های بلند و هدایتگرانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران بویژه استان ولایتمدار قزوین در پای صندوق‌های رأی خاضعانه سپاسگزاری وقدردانی می‌کنیم.

ضمن تبریک به منتخب ملت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی، از خدای متعال توفیق روزافزون ایشان را مسئلت می‌کنیم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضائی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صداوسیما، نامزدهای محترم، ستادها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

عبدالکریم عابدینی

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز