خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

رشد 12 درصدی خرید کتاب در طرح بهارانه کتاب قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۹۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در طرح بهارانه کتاب در قزوین پنج هزار و 14 جلد کتاب به ارزش بیش از ۲۲۲۰ میلیون ریال به فروش رسید که نسبت به طرح زمستانه کتاب رشد 12 درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی با اشاره به طرح بهارانه کتاب گفت: ۱۱ کتاب‌فروشی از استان قزوین، در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ فعالیت داشتند که بابت فروش خود ۴۲۰  میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به جزئیات طرح بهارانه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: ۹ کتابفروشی‌ در مرکز استان و ۲ کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم تا در طرح‌های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این طرح که از 17 تا 25 خرداد ماه اجرا شد در استان قزوین پنج هزار و 14 جلد کتاب به ارزش بیش از ۲۲۲۰ میلیون ریال به فروش رسید که نسبت به طرح زمستانه کتاب رشد 12 درصدی  داشت.

اسماعیلی ابراز کرد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی‌ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست گفت: به میزانی که بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم، به فرهنگ و ارتقای دانش جامعه خود کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز