خبرگزاری کار ایران

فعالیت 520 عضو جمعیت هلال احمر قزوین در شعب اخذ رأی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح حامیان سلامت ۵۲۰ عضو جمعیت هلال احمر استان در شعب اخذ رای درحال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسن آصفی با اشاره به استقرار حامیان طرح سلامت جمعیت هلال احمر در شعب اخذ رای گفت: ۵۲۰ عضو جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح حامیان سلامت و از زمان آغاز رای‌گیری برای حفظ سلامت مردم در پای صندق‌های رای حضور پیدا کرده و بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر استان با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رای‌ دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش این ویروس کمک می‌کنند.

وی ابراز کرد: اقدام جهادی یاد شده از سوی اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر در جهت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و در راستای لبیک به سخنان گهربار مقام‌ معظم رهبری پیرامون جهاد دعوت اجرا شده و این اعضا بعنوان حامیان سلامت، جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع‌دوستی را در روز انتخابات به نمایش گذاشته‌اند.

آصفی گفت:وظیفه اعضای هلال‌احمر، نظارت بر اجرای دقیق نکات بهداشتی، ارئه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌ کننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز