خبرگزاری کار ایران

حضور 10 شعبه سیار اخذ رای در نواحی و شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای حضور فعال خانواده صنعت استان در انتخابات ۱۰ شعبه سیار اخذ رای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حضور داشته و سعی می‌شود درصورت نیاز با نظر فرمانداران افزایش یافته یا در دو نوبت در اختیار واحدهای صنعتی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  حمیدرضا خانپور، ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گفت:به‌رغم مشکلات موجود، تحریم و کرونا حضور حداکثری را سرلوحه خود قرار داده و در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نشست‌های تخصصی برای انتخابات برگزار کرده و کارگران، مدیران و مسئولان را برای شرکت در انتخابات راهنمایی کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: برای حضور فعال خانواده صنعت استان در انتخابات ۱۰ شعبه سیار اخذ رای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حضور داشته و سعی می‌شود درصورت نیاز با نظر فرمانداران افزایش یافته یا در دو نوبت در اختیار واحدهای صنعتی قرار گیرد.

وی ابراز کرد: صنعتگران، سرمایه گذاران و کارگران و صنعنگران در گرده همایی‌های انتخاباتی که بصورت آنلاین و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد شرکت کرده و در انتخابات نیز حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول ابراز کرد: رئیس جمهور حامی صنعت و در راستای تحقق شعار سال که تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها مدنظر ما است و امیدواریم فرد انتخاب شده در این راستا قدم برداشته و به صنعت کشور و استان کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز