خبرگزاری کار ایران

دعوت استاندار و امام جمعه قزوین برای حضور حداکثری در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۷۲

در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه استاندار و امام جمعه قزوین باصدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

به گزاش خبرنگار ایلنا از قزوین، در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه استاندار و امام جمعه قزوین با صدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است؛ از این رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه انتخابات دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست و مردم نیز همواره نقش محوری در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش داشته و دارند.

در ساختار امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، انتخابات مسیری است برای ترسیم آینده‌ای روشن و پر امید برای مردم و ظرفیت بزرگ برای ساختن کشور و عبور از مشکلاتی چون اشتغال و معیشت که می‌توانیم با همدلی، وحدت و هم افزایی با انتخاب اصلح گره از این مشکلات بگشاییم.

هر انتخابات برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر می‌دهد و هوای تازه‌ای در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌دمد، موضوع انتخابات در کشورمان نه تنها تکلیف شرعی و وظیفه دینی هر شهروند ایرانی در مقابل سرنوشت خود و هموطنانش است، بلکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات به یقین اقتدار، عزت و صلابت کشور را به نمایش می‌گذارد.

بی تردید پشت کردن به صندوق‌های رای بی‌توجهی به سرنوشت خویش و ایجاد زمینه‌ای مناسب برای حرص و طمع دشمنان کشور است که مدت‌ها است در حال پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در بین مردم عزیز ایران هستند تا آنان را از حضور در صحنه انتخابات پشیمان سازند.

اینجانبان امیدواریم با تبعیت از توصیه‌های گرانسنگ امام راحل رحمة الله علیه و فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که شرکت در انتخابات را واجب عینی و تکلیف مردم در برابر سرنوشتشان دانسته‌اند؛ همه باهم با هر گرایش و اندیشه سیاسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کرده و با انتخاب اصلح دشمنان قسم خورده ایران عزیز اسلامی را مایوس نموده و آینده‌ای روشن و امیدبخش برای کشورمان رقم بزنیم.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز