خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تمام دستگاه‌های نظارتی استان قزوین برای انتخابات پرشور تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۳۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تلاش برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد امری ضروری است و لازم است همه در راستای آن قدم برداریم و تمام دستگاه‌های نظارتی و اجرایی نیز عزم خود را برای برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم و رقابتی جزم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی ضمن حضور در جمع تولیدکنندگان شهرستان بوئین زهرا گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری کرده و این موضوع از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: دشمن با تحریم و فشار اقتصادی قصد ناامید کردن ملت را داشت اما مردم در برهه‌های مختلف نشان دادند که مطابق خواست دشمن حرکت نمی‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: همانطور که رهبری نیز بیان کردند انتخابات در عین اینکه برای دشمنان یک تهدید است برای ما یک فرصت به شمار می‌آید و لازم است با حضور حداکثری که از اولویت‌های نظام است در راستای محقق شدن آرمان‌های انقلاب بهره ببریم.

مقام ارشد قضائی استان قزوین ادامه داد: حوزه‌های اقتصاد، سیاست، اجتماعی و فرهنگی و نظامی از مولفه‌های اقتدار کشورها هستند بنابراین برای داشتن اقتدار باید این عوامل تحقق پیدا کند و انتخابات نیز در آن تاثیر دارد.     

قدرتی گفت:  تلاش برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد امری ضروری است و لازم است همه در راستای آن قدم برداریم و تمام دستگاه‌های نظارتی و اجرایی نیز عزم خود را برای برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم و رقابتی جزم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز