خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

زمان تبلیغات انتخاباتی در قزوین 7 صبح فردا به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۰۷

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: نامزدهای این دوره از انتخابات تا ساعت هفت صبح فردا امکان تبلیغ دارند و پس از آن مجاز به تبلیغ نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در استان قزوین 945 هزار و سه نفر امکان رای دادن دارند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر برای اولین بار پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: در برگزاری این دوره از انتخابات 30 هزار نفر دخیل هستند و یک‌هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای برای استان درنظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: اقلام انتخاباتی مورد نیاز از جمله صندوق‌ها و تعرفه رای، دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی و موارد مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک و ضدعفونی کننده نیز در اختیار تمام شهرستان‌های استان قرار گرفته، ضمن اینکه در هر شعبه اخذ رای یک ناظر بهداشتی حضور داشته و رای گیری با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

این مقام مسئول با بیان زمان پایان تبلغیات انتخاباتی گفت: نامزدهای این دوره از انتخابات تا ساعت هفت صبح فردا امکان تبلیغ دارند و پس از آن مجاز به تبلیغ نیستند.

حبیبی گفت: مراحل اخذ رای از ساعت هفت صبح 28 خرداد ماه آغاز شده و با مجوز ستاد ملی کرونا تا ساعت 2 بامداد امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز