خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز قزوین:

پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های دستگاه قضا در قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۹۱

دادستان مرکز قزوین گفت: ما در درجه اول به دنبال عدم وقوع جرم و تشکیل پرونده هستیم که این هدف در استان قزوین با اقدامات انجام شده تاحدودی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم گفت: ما در درجه اول به دنبال عدم وقوع جرم و تشکیل پرونده هستیم که این هدف در استان قزوین با اقدامات انجام شده تاحدودی محقق شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: فضای مجازی به طور کامل قابل رصد نیست و افکار و عقاید مختلف در این فضا وجود دارد و همین امر  مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ابراز کرد: اگر در مسیر قانون حرکت کنیم بهترین ثمرات را خواهیم داشت، دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی نقاط منفی ما را مورد تاکید  قرار داده است؛ بنابراین ما باید تلاش کنیم و براساس داشته‌های خود حرکت کنیم و براساس بینش و دانش خود اظهار نظر کنیم.

این مقام قضائی افزود: در حوزه پیشگیری مردم حرف اول را می‌زنند و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی عنوان کرد: در انتخابات بیشترین مشکلات در زمینه تبلیغات است و در این زمینه به قانون دقیقی نیاز داریم که هنوز وجود ندارد.

قاسمی اظهار کرد: باید ظرفیت‌ها در تک تک افراد ایجاد شود تا بتوان افراد کاردانی انتخاب کرد که کشتی انقلاب را به مقصود برساند و باید توجه داشت که برای شرکت در انتخابات به کسی التماس نمی‌شود؛ بلکه این حق قانونی افراد است که با استفادذه از آن می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور سهم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز