خبرگزاری کار ایران

طرح کافه کارآفرینی در قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۷۹

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شرایط و بسترهای لازم برای اجرای طرح کافه کارآفرینی در یکی از کافه‌های استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین وحید انتظاری  با اشاره به کافه کارآفرینی گفت: راه اندازی کافه کارآفرینی یکی از طرح‌های اداره کل کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که که اجرای آن به ادارات استانی ابلاغ شد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در این طرح به کافه‌های استان مجوز داده می‌شود تا تجربه‌های موفق کارآفرینی را با دعوت از استادان و کارآفرینان برتر در یک محیط صمیمی براحتی در اختیار جویندگان کار قرار دهند و ایده‌های کارآفرینی به اشتراک گذاشته شود.

وی ابراز کرد: شرایط و بسترهای لازم برای اجرای این طرح در یک کافه استان فراهم شده؛ تغییر در نگاه و نگرش به فرصت‌های شغلی، برداشتن موانع از پیش روی علاقمندان ورود به عرصه کارآفرینی، خلق یک شبکه اجتماعی گسترده‌تر میان کار آفرینان استان و انتقال تجربیات، یادگیری‌ها و دانش‌ها به جوانان از جمله اهداف این طرح است.

 این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح، اکوسیستم کارآفرینی استان را اصلاح می‌کند و با ارتباط و اتصال بازیگران عرصه کارآفرینی استان نقش موثری در اشتغالزایی و خلق فرصت‌های جدید شغلی ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های کارآفرینی در کنار این طرح در استان در دستور کار قرار دارد که موجب ترویج و توسعه کارآفرینی می‌شود.

انتظاری گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی و محدودیت فعالیت کافه‌ها اجرای این طرح در استان با وقفه مواجه شد؛ ولی امیدواریم هرچه سریعتر با رفع تهدید کرونا شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز