خبرگزاری کار ایران

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۸۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 16 کیلوگرم تریاک و انواع دیگر مواد مخدر در استان قزوین و توقیف یک دستگاه خودور 206 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان گفت: ماموران گشت حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین‌-‌کرج یک دستگاه خودرو 206 را برای بازرسی متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور مأموران 12 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کرده و در این رابطه یک نفر دستگیر و یک خودرو توقیف شد.

وی ابراز کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر قزوین نیز 6 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 36 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه این پاکسازی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و کاهش جرائم در سطح استان است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی  به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی بیگی در پایان با تأکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس دربرخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر گفت: از شهروندان درخواست داریم موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز