خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی استان:

رسانه‌های قزوین در خدمت توسعه استان قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۵۱

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: سرعت عمل در انتقال مطالب مورد نیاز مردم از ویژگی‌های رسانه‌های قزوین است و می‌توان گفت در خدمت توسعه استان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین که پیش از ظهر از ظهر امروز در کتابخانه امام خمینی برگزار شد گفت: در حال حاضر اصحاب رسانه فعالیت خود را به خوبی انجام داده و در  راستای مشارکت حداکثری و خنثی کردن اقدامات رسانه‌های دشمن برای کاهش شور انتخاباتی عمل کرده‌اند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین ادامه داد: آگاهی بخشی و امید آفرینی در انتخابات از وظایف اصحاب رسانه است و رسانه‌ها در استان ما هیچگونه حاشیه‌ای را برای دست متولیان امر انتخابات ایجاد نکرده و همیشه همراه بوده‌اند.

وی ابراز کرد: یکی از عوامل موثر در کنترل کرونا اطلاع رسانی دقیق و به موقع رسانه‌ها در استان بود و درواقع سرعت عمل در انتقال مطالب مورد نیاز مردم از ویژگی‌های رسانه‌های قزوین است و می‌توان گفت در خدمت توسعه استان قرار دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در زمانی که فصل بودجه بود اصحاب رسانه اعداد و ارقام را با دلسوزی نقد کرده و همین موضوع مسئولین استان را وادار به پیگیری بیشتر می‌کرد.

وی عنوان کرد: رسانه‌های استان در سال جاری در راستای نقد سازنده و قضاوت عادلانه عمل کرده و این شیوه تاکنون ادامه داشته است.

حبیبی اظهار کرد: لازم است در زمینه انتخابات نیز از ظرفیت رسانه بخوبی استفاده کنیم تا بتوانیم مردم را که زینت انتخابات هستند بیشتر پای صندوق های رای ببینیم و شاهد جشن انقلاب باشیم، در این  راستا رسانه ها موتور انتخابات را گرم کرده‌اند و انتظار داریم همین روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: مردم با مشارکت حداکثری در 28 خرداد شگفتی خواهند آفرید و این امر به قلم توانا و زبان گویای رسانه عملی خواهد شد و از رو این اقدام و نقش قابل تقدیر است؛ چرا که مشارکت حداکثری دغدغه همه دلسوزان است.

حبیبی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دقت نظر و کار کارشناسی و تعامل خوب با اصحاب رسانه بستر مناسبی را در حوزه‌های مختلف فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز