خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار شعبه طلایه داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۵۰

شعبه طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس کل دادگستری قزوین در آئین راه اندازی شعبه طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی قزوین گفت: اتاق بازرگانی قزوین با استفاده از شعبه طلایه داران صلح و سازش می تواند یاور و همراه دستگاه قضایی باشد و به رفع مشکلات و اختلافات فعالان تولید و تجارت کمک کند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی اظهارداشت: اتاق بازرگانی قزوین یکی از مجموعه های بسیار تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و تجارت استان است که خوشبختانه هیچ هزینه ای هم برای دولت ایجاد نمی کند و چه بسا در بسیاری از موارد، راهگشا نیز به شمار می آید.

وی افزود: در پی اجرای مصوبه جلسه قبلی امروز هشتاد و نهمین شعبه طلایه داران صلح و سازش استان دراتاق بازرگانی قزوین رسما آغاز به کار می کند و با شناختی که از تبحر مدیریت و اعضای هیات مدیره این اتاق داریم، امیدواریم شاهد رشد صلح وسازش در پرونده های واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین نیز در این مراسم گفت: اتاق بازرگانی امین سه قوه به شمار می‌رود و برای چرخیدن چرخ های تولید و اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: شعبه صلح و سازش اتاق ظرفیتی بسیار مناسب برای کاهش ورود پرونده ها به دستگاه قضایی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز