خبرگزاری کار ایران

طی شبانه روز گذشته؛

45 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های قزوین ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۶۱۷

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پرشکی استان قزوین گفت: طی شبانه روز گذشته 47 نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده و 45 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فخار سلیمانی  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قزوین گفت: طی شبانه روز گذشته 64 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و  47 نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پرشکی استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر 256 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 32 نفر از آن‌ها بدحال هستند.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته یک نفر براثر ابتلا به کرونا جان باخت؛ البته 45 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

این مسئول افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 25 هزار و 310 نفر در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شده و یک‌هزار و 769 نفر نیز جان باختند.

سلیمانی گفت: تاکنون 61 هزار و 650 نفر در استان قزوین به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و  بیش از 21 هزار و 43 نفر نیز با کمک کادر درمانی پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز