خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح پیشگامان پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۸۱

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از اجرای طرح پیشگامان پیشگیری از تخلفات با هدف جلوگیری از اقدامات غیرقانونی با حضور ۳۰ نماینده قضایی و در قالب هفت تیم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی با اعلام این خبر گفت: طرح پیشگامان پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با همکاری پلیس پاوا در تمامی نقاط شهرستان تاکستان و در قالب هفت تیم کار خودش را آغاز می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با بیان اینکه دستگاه قضایی با نفی هرگونه مچ‌گیری به دنبال پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است، افزود: خوشبختانه این رویه باعث شده تاکنون ۲ مورد تذکر به نامزدهای انتخاباتی بدهیم.

رجبی، به تدوین طرح پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در تاکستان با پیش‌بینی فرآیند ۳۰ مرحله‌ای اشاره و یادآور شد: در این طرح همانند ادوار گذشته تمامی نکات و موارد لازم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده تا نظارت‌ها برروی فعالیت دستگاه‌های دولتی تقویت شود.

وی به فعالیت مستمر پلیس فتا برای شناسایی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فعالیت تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی استان از سوی پلیس فتا در فضای مجازی رصد می شود.

رجبی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید دقت کنند که نصب هرگونه بنر یا پوستر برروی دیوار مدارس، بیمارستان‌ها و درختان تخلف محسوب شده و تبلیغات آنان تنها باید در مکان‌های از پیش تعیین شده توسط شهرداری صورت گیرد و در غیر این صورت بنرها و داربست‌های ‌غیرمجاز آنان جمع آوری خواهد شد.

این مسئول قضایی خاطرنشان کرد: هرگونه دیوارنویسی و الصاق عکس برروی املاک خصوصی نیز تنها مشروط به اخذ رضایت کتبی مالکان بوده و در غیر این صورت مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز