خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

جان باختن ۶ مدافع سلامت استان قزوین در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۲۸

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیش از دو هزار مدافع سلامت هدر استان قزوین فعالیت می‌کنند و تاکنون 6 نفر از آنان جان خود را در این راه از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید بهرامی در مراسم تجلیل از زوج‌های جوان مدافع سلامت گفت: با انتشار ویروس کرونا شاید در روزهای اول با یک رویداد غیر منتظره روبرو شدیم که راه مبارزه را نمی‌دانستیم اما در این ایام با تحمل سختی فراوان کسب تجربه کرده و به دستاوردهای مهمی رسیده‌ایم.

معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: ویروس کرونا یک تجربه بزرگ و سخت بود؛ اما عشق و ایثار مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و خدمات موجب شد بتوانیم بر پیک بیماری غلبه کرده و پیامدهای آن را کنترل کنیم.

وی ابراز کرد: بیش از15 ماه شاهد ایثارگری و تلاش نیروهایی هستیم که سلامت خود را به خطر انداخته‌اند تا سلامت و جان دیگران تامین شودف بهره‌گیری از تخصص و تجربه و مدیریت منطقی در دوران کرونا موجب شد وارد بحران نشویم و بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

این مسئول بیان کرد: امیدوریم با تامین واکسن خارجی و تولید واکسن داخلی و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بتوانیم بسرعت بر بیماری غلبه کرده و آن را ریشه کن کنیم، تا زمان واکسیناسیون کامل همچنان از همه شهروندان درخواست می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت جامعه به خطر نیفتد.

بهرامی گفت: بیش از دو هزار نفر کادر درمانی و بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا در قالب مدافعان سلامت همکاری می‌کنند و تاکنون 6 نفر از مدافعان سلامت نیز جان خود را در این راه از دست داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز