خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

۲۵۰ نانوایی متخلف استان قزوین به سازمان تعزیرات معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۳۳

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: پس از بازرسی‌های صورت گرفته از نانوایی‌های سطح استان ۲۵۰ واحد متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی با اشاره به بازسی از نانوایی‌های سطح استان گفت: از ابتدای سال جاری بازرسان سازمان صمت از سه هزار و ۹۹ واحد نانوایی سطح استان بازرسی کردند که منجر به تشکیل پرونده تخلف برای ۲۵۰ واحد نانوایی شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: نانوایی‌های متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند تا آرای آن‌ها با توجه به نوع تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شود.

وی ابراز کرد: سازمان صمت استان طبق قانون با شکایت‌های مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴ درخصوص کم فروشی و گرانفروشی در حوزه نان دریافت می‌کند برخورد خواهد کرد، قیمت گذاری نان در کل کشور به استانداری‌ها تفویض شده و هرگونه تغییر قیمت پس از تصویب در شورای آرد و نان استان به مرکز ارسال و پس از تایید آن برای اجرا به استان ابلاغ می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: واحدهای نانوایی شهرستان‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا بدون هیچ وقفه‌ای مشغول پخت نان و خدمات رسانی به شهروندان بودند و پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برای ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت اقدام کردند.

افضلی گفت: رعایت موازین بهداشتی در واحدهای نانوایی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی بخشنامه‌ها و موازین بهداشتی ابلاغی از سوی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی توسط اتحادیه مربوط به واحدهای نانوایی استان اطلاع رسانی می‌شود و نانوایان استان موظف و ملزم به رعایت آن‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز