خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال جاری؛

2 هزار واحد مسکن محرومین در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۴۶

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین گفت: مراحل ساخت دو هزار واحد مسکونی برای محرومان دراستان قزوین آغاز شده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید کشاورز  با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان گفت: تا پایان سال جاری دو هزار واحد مسکونی برای محرومین در استان ساخته می‌شود که شامل ۶۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 1400 واحد برای سایر اقشار فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیرمقاوم در روستا‌ها و شهر‌های با ۲۵ هزار جمعیت است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین ادامه داد: کار ساخت هزار و ۶۰۰ واحد آغاز شده و در حال حاضر ۵۰ درصد از آن انجام شده و نیمی دیگر از آن نیز در نیمه اول امسال به اتمام می‌رسد.

وی ابراز کرد: مجموع دو هزار واحد مسکونی برای محرومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۴ ساله پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تسهیلات به محرومان ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز پرداخت خواهد شد و کار نظارت و صدور پروانه برای آن‌ها رایگان است.

کشاورز گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح درخواست افزایش میزان وام پرداختی از ۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان را داده‌ایم که احتمالا تابستان یا نیمه دوم امسال ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز