خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تقویت جایگاه روابط عمومی اساس پیشرفت ادارات استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۳۴

استاندار قزوین گفت: جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، افزود: مهارت‌آموزی و مجهز شدن به دانش روز مهمترین راهکار موفقیت در عرصه اطلاع‌رسانی و تکریم شهروندان است.

استاندار قزوین بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده، به گونه‌ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکت ها و بقای آنها در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی ها وابسته است.

جمالی پور با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است، افزود: جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

وی با تقدیر از فعالیت های تلاشگران این عرصه، گفت: در این دوران از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت راهبردی تاکید بر محیط برون سازمانی و نقش برجسته روابط عمومی ها است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک آنها، مشارکت در روند تصمیم‌گیری‌های یک مجموعه است که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز