خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی هیأت بدنسازی استان:

باشگاه‌های بدنسازی قزوین با حداکثر ظرفیت 20 نفر مجاز به فعالیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۶۲

مسئول روابط عمومی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: باشگاه‌های بدنسازی استان قزوین موفق به اخذ مجوز بازگشایی شدند به این شرط که فعالیت در سالن‌های ورزشی به ازای هر ۱۰ متر یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر سانس باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد بابا حبیب با اشاره به بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی در استان گفت: با توجه به تاکید ستاد مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اینکه مربیان، ورزشکاران و موسسان باشگاه‌ها باید قبل و بعد از هر سئانس از ماسک استفاده کنند، الزامی است و این امر تحت نظارت دقیق هیأت و اداره ورزش و جوانان استان قرار دارد.

مسئول روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین ادامه داد: طی رایزنی‌های مستمر هیأت استان و ارائه درخواست کتبی بازگشایی باشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان استان و ستاد مبارزه با کرونا، موفق به اخذ مجوز بازگشایی شدیم به این شرط که فعالیت در سالن‌های ورزشی به ازای هر ۱۰ متر یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر سئانس باشد.

وی ابراز کرد: در استان قزوین نزدیک به ۸۵۰ باشگاه ورزشی فعالیت دارند که حدود ۳۰۰ واحد متعلق به بدنسازی و پرورش اندام است.

این مسئول افزود: متاسفانه باشگاه‌های بدنسازی استان قزوین با شیوع کرونا خسارات و آسیب‌های زیادی را متحمل شده‌اند که با اقدامات صورت گرفته، تاکنون چهار میلیارد تومان از این خسارت‌ها جبران شده است.

بابا حبیب اظهار کرد: مدیران و موسسان باشگاه‌های بدنسازی در اجرای پویش تعطیل کردن باشگاه‌ها پیش‌قدم و قاصدان و بانیان سلامت در جامعه ورزشی بودند و باید از همراهی و همکاری آن‌ها برای کنترل و مهار کرونا قدردانی کرد.

مسئول روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: هیئت استان بعد از عبور از این وضعیت قصد دارد با اخذ مجوز از ستاد کرونا و اداره ورزش و جوانان استان قزوین، مسابقات مچ‌اندازی را در سطح استان برگزار کند که اولین مسابقه استانی در دوران شیوع کرونا تاکنون خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز