خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

مسابقه عکاسی موبایلی "زمین پاک و کرونا" در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۱۶

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مسابقه عکاسی "زمین پاک و کرونا" در قزوین آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا پایان اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهران شنتیایی روز شنبه در حاشیه برگزاری پویش پاکسازی حاشیه شهرهای استان قزوین، با اعلام این خبر گفت: مسابقه عکاسی موبایلی به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک و تنویر افکار عمومی، آموزش محیط زیست و جلب مشارکت های مردمی برنامه ریزی و اجرا شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: در این مسابقه تحت عنوان زمین پاک و کرونا تمام اقشار مردم می توانند آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت به اداره کل حفاظت محیط زیست استان ارسال کنند.

شنتیایی بیان کرد: در کنار این مسابقه پویش پاکسازی حاشیه شهرهای استان قزوین با همکاری سازمان ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی و تشکل های مردم نهاد در روز زمین پاک برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این پویش، حاشیه شهرهای قزوین، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، البرز و آوج توسط کارکنان حفاظت محیط زیست با همکاری کارکنان مدیریت پسماند، نیروهای ارتش در آمادگاه آبیک، کارکنان راه و شهرسازی، اعضای تشکل های زیست محیطی و مردم بومی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا پاکسازی شدند و زباله های جمع شده به مراکز دفع و دفن انتقال یافت.

شنتیایی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست، افزود: سلامت انسان در گرو سلامت زمین و حفظ آن است بنابراین باید تمام ایام سال تلاش کنیم روز زمین پاک داشته باشیم و همواره برای حفاظت از محیط زیست، تمام توان خود را به کار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز