خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۱۱

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرک‌های صنعتی کاسپین، آراسنج و حیدریه و خرید سه دستگاه خودروی آتش نشانی در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ، حمیدرضا خانپور در بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی حیدریه با اعلام این خبر گفت: در راستای اقدام پیشگیرانه و آمادگی به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی در ابتدای سال جاری سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تجهیزات با هزینه بالغ بر 70 میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: در حال حاضر 7 ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به 13 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه هایی از قبیل خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی، امداد و نجات، شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پر خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEE شهرکها و نواحی صنعتی، بازدید های دوره ای توسط تیم منتخب از دستگاههای مرتبط،  آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی، شناسایی کانون های خطر نقش اساسی دارند.

خانپور تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته یک مورد حریق در شهرکت‌ها رخ داده که جزو استان‌های برتر کم حادثه شناخته شدیم و حادثه ای فوتی در هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اتفاق نیفتاده است .

 وی بیان کرد: عملیات امداد و  نجات و اطفاء حریق در واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین محورهای مواصلاتی استان به جهت مشارکت اجتماعی توسط تیم آتش نشانی تحت پوشش این شرکت صورت گرفته است.

خانپور  بیان کرد:  در سال جاری یک دستگاه خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات برای ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خرمدشت خریداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز