خبرگزاری کار ایران

مقدم سلیمی مطرح کرد:

توسعه فضای سبز سایت محمدآباد قزوین با حفر چاه آب ۱۵۰ متری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۹۱

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: حفر چاه آب به عمق ۱۵۰ متر و دبی خروجی پنج اینچ بر ثانیه مهم‌ترین بخش فاز دوم توسعه فضای سبز سایت محمدآباد است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید مقدم سلیمی گفت: در فاز دوم توسعه فضای سبز سایت پسماند محمدآباد، عملیات مکانیزاسیون خاک شامل تسطیح و رگلاژ خاک، چاله‌کنی و نهرکنی و تغذیه خاک جهت احداث ۱۲ و نیم هکتار فضای سبز انجام شده و در هفته جاری عملیات کاشت درختان انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین ادامه داد: تأمین آب مورد نیاز و اجرای سیستم آبیاری مکانیزه مهم‌ترین بخش فاز دوم توسعه فضای سبز سایت محمدآباد است؛ در این راستا حفر چاه آب به عمق ۱۵۰ متر و دبی خروجی پنج اینچ بر ثانیه انجام شده و عملیات تجهیز چاه شامل نصب پمپ‌های مکش و رزرو، لوله‌گذاری، نصب مخزن و احداث استخر ذخیره آب و فیلتراسیون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ابراز کرد: برای اجرای فاز دوم توسعه فضای سبز سایت محمدآباد 5 هزار اصله درخت از گونه‌های مقاوم به کم‌آبی و سازگار با اقلیم منطقه خریداری شده و هم‌زمان با تجهیز سیستم آبیاری مکانیزه و بهره‌برداری از آن عملیات کاشت نهال‌های خریداری ‌شده انجام خواهد شد.

این مسئول افزود: در کنار این اقدامات، عملیات نقشه‌ برداری قطعات جنگل‌کاری سایت نیز در دست انجام است.

مقدم سلیمی گفت: در فاز نخست این عملیات یک و نیم هکتار فضای سبز در جایگاه پردازش و دفع پسماند محمدآباد اجرا شده بود، در فاز سوم نیز هفت و نیم هکتار به فضای سبز این جایگاه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز