خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج عنوان کرد:

همراهی و همکاری اصناف شهرستان آوج از محدودیت‌های جدید کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۳۸

فرماندار شهرستان آوج گفت: ۹۸ درصد اصناف در شهرستان آوج از طرح تعطیلی ۱۰ روزه موج چهارم کرونا تبعیت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از آغاز طرح تعطیلی ۱۰ روزه برخی از ادارات و اصناف با بازدید و نظارت تیم بازرسی متشکل از ادارات فرمانداری، بخشداری، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت و معدن،هلال احمر، اصناف و دامپزشکی بالغ بر ۹۸ درصد اصناف مشمول طرح به صورت خودجوش با طرح تعطیلی ۱۰ روزه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آوج همکاری و همراهی نشان دادند.

فرماندار شهرستان آوج افزود: با توجه به‌ موج چهارم کرونا، سلامت و حفظ جان شهروندان مهمترین و اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح است و همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید بر پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس ناشناخته و خطرناک متمرکز شود.

علیرضایی خاطر نشان کرد: کار نظارت و بازرسی از نحوه اجرای این طرح طبق برنامه ریزی صورت گرفته به صورت روزانه با همکاری ادارات مسئول ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: قطعا هیچ فردی از تعطیلی اصناف در این شرایط سخت اقتصادی خشنود و راضی نیست اما ارزش و جایگاه مقوله ای بعنوان حفظ جان و سلامت شهروندان به اندازه ای والا و مورد تاکید و تایید دین مبین اسلام و همه مکاتب الهی و انسانی می باشد که ناگزیر همه موظف و مکلف هستیم که در این راستا حرکت کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آوج با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و بویژه اصناف در اجرای این طرح بر همکاری و همراهی عموم شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و دورهم نشینی در این ایام تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز