خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۷۸

استاندار قزوین با صدور پیامی ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین با صدور پیامی ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

 متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

۲۹ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش و نیروی زمینی نام گذاری شده است، تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والا مقام ارتش از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های ارتشیان عزیز برای تامین امنیت دیروز و امروز کشور عزیزمان قدرشناسی شود.

بدون شک ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مقتدرترین ارتش های جهان همیشه پشتوانه محکم و حافظ تمامیت ارضی ایران بوده و هست و تحت اوامر فرمانده شجاع کل قوا رهبر معظم انقلاب، شجاعانه از وجب وجب خاک این مملکت دفاع و صیانت کرده و خواهد کرد.

ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را  در صیانت ازخاک وطن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال های دفاع مقدس هرگز از یاد نخواهد برد.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی در حین حفاظت و تامین امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و نیز دفاع از حریم اهل بیت (ع)، در عملیات امداد رسانی و یاری مردم در حوادث طبیعی از جمله حادثه سیل و سازندگی مناطق محروم در خط مقدم خدمت به کشور و‌ مردم عزیز می باشد، ‌‌مردم خدمات و تلاشهای مجدانه ارتش را هرگز فراموش نخواهند کرد.

در ادامه پیام تبریک استاندار قزوین آمده است: این روزها هم که کشور ما درگیر ویروس منحوس کرونا شده و جان مردم به خطر افتاده است مردم شریف و قدرشناس میهن مان، شاهد فداکاری‌های غیر قابل توصیف ارتشیان عزیز، در عرصه پیشگیری و هم در عرصه درمان بیماران در کنار مدافعان سلامت هستند که راه اندازی بیمارستان صحرایی و‌ بسیج سایر ظرفیت‌های درمانی ارتش در استان گواه خدمت گذاری به مردم عزیز است. 

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره آنان این روز پر افتخار را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی بالاخص فرماندهان عزیز و پرسنل جان برکف قرارگاه عملیاتی ۱۶ زرهی قزوین تبریک عرض می نمایم.

از خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیق روز افزون ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز