خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

پویش ضیافت همدلی در قزوین تا عید سعید فطر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۱۲

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان از ۲۵ فروردین در استان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان از ۲۵ فروردین در استان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اهداف این پویش، ابراز کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان، پیش بینی وضعیت جذب مشارکت‌ها و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فعالیت‌های موازی در خدمت رسانی به جامعه هدف از مهم‌ترین اهداف این پویش است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این پویش می‌توان به رتبه بندی و ارزیابی موسسات تحت نظارت سازمان در جذب مشارکت‌های مردمی و خدمت رسانی به مددجویان سازمان و ارزیابی و رتبه بندی ادارات شهرستانی در جذب مشارکت‌ها اشاره کرد.

این مسئول عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از مهمترین محور‌های این پویش است.

وی گفت: خیران و مردم نیکوکار استان قزوین برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز