خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان:

سال جاری فرصتی طلایی برای تحقق تولید در قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۵۷

بازرس کل استان قزوین گفت: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نام گرفته است، باید سال جاری را فرصتی طلایی برای برداشتن موانع تحقق تولید دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله آقا علیخانی در آئین عقد تفاهم نامه همکاری اداره کل بازرسی استان با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین با اعلام این خبر گفت: امسال سالی طلایی برای رفع موانع تولید و هم چنین سرمایه گذاری و حمایت از این حوزه می باشد، به همین خاطر بازرسی کل استان مشکلات مشکلات موجود در عرصه های اقتصادی و تولیدی ، موانع و نارسایی ها را از طریق تعامل موثر و مثبت فعالان اقتصادی شناسایی و آن ها را برای حل شدن در اختیار مراجع مسئول قرار می دهد.

بازرس کل استان با بیان اینکه برخی از موانع شکوفایی تولید و اقتصادی مربوط به قوانین است ، افزود: در این راستا باید موانع قانونی تحقق تولید در استان از سوی اتاق بازرگانی شناسایی و پس از بررسی برای اصلاح به مجلس ارائه شود.

آقاعلیخانی با اشاره به تفاهم نامه با اتاق بزرگانی بیان داشت: علت منعقد شدن این تفاهم نامه با اتاق بازرگانی به منظور حمایت از تولید و سرمایه گذاری استان در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز