خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

اهدا یک هزار و 525 تبلت به دانش آموزان نیازمند قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۱۴

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته یک هزار و 525 هزار تبلت و تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان نیازمند استان قزوین اهدا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: در سال 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط جدید تحصیل، یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین تبلت و گوشی هوشمند بود که سعی شد به بهترین شکل اجرا شود.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در استان قزوین ۲ هزار و ۱۸۱ دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین نیازمند تبلت و گوشی هوشمند بودند که تبلت تعداد قابل توجهی از این دانش آموزان تامین شده است.

حق گویان افزود: این تعداد تبلت تهیه شده با مشارکت خوب مردم نوع دوست و نیکوکار قزوین انجام شد، درحال حاضر تقریبا 600 دانش آموز نیازمند قزوینی همچنان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند هستند که در صورت افزایش این مشارکت‌ها و همت خیران و کمیته امیداد می‌توانیم باقی مانده تبلت مورد نیاز دانش آموزان را هم فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خیران برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند از کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات دریافت کرده اند، افزود: خیران و نیکوکاران قزوینی می‌توانند جهت خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند مبلغ سه میلیون تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره از کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز