خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین:

۳۹۵ پروانه ساختمانی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۲۱

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: براساس آمارها در مدت ۱۱ ماهه امسال ۳۹۵ مورد پروانه ساختمانی در منطقه سه شهرداری قزوین صادر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه واحد شهرسازی منطقه سه قزوین اظهار کرد: بر اساس آمارها از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه امسال، بیشترین میزان صدور پایان‌کار مربوط به بهمن ماه و به تعداد ۵۱ مورد بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین با اشاره به صدور ۳۹۵ پروانه ساختمانی در منطقه سه شهرداری قزوین طی ۱۱ ماهه امسال گفت: در این مدت ۱۲ مورد پروانه ساختمانی تمدید شده است.

عصارزاده عنوان کرد: یکی از مهمترین واحد‌های شهرداری واحد شهرسازی است که به طور کلی عمران وآبادانی شهر و تمام امور شهرسازی، ساختمانی تحت نظر آن انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ایجاد هماهنگی بین مناطق و واحد‌های ذیربط در خصوص حفاری‌های پیاده روسازی، پروژه‌های ساختمانی شهرداری و نظارت و کنترل بر عملیات پیمانکاران با توجه به نقشه‌ها و مشخصات فنی داده شده و بررسی صورت وضعیت‌ها از جمله وظایف واحد شهرسازی محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن ماه، ۵۳ پروانه ساختمانی با نظارت واحد شهرسازی منطقه سه اصلاح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز