خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

طرح‌های پژوهشی در صورت رفع نیازهای بخش صنعت حمایت می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۶۷

استاندار قزوین گفت: طرح های پژوهشی و فناوری که نیاز و دغدغه‌های صنعت استان قزوین را رفع کند، مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در جلسه کارگروه پژوهش استان اظهار کرد: از تمام پژوهش های صورت گرفته در حوزه صنعت جهت اجرای پژوهش ها حمایت و پژوهش‌هایی که حائز اهمیت باشد جهت اجرا وارد کارگروه سرمایه‌ گذاری می‌شود. 

استاندار قزوین با بیان اینکه، بسیاری از پژوهش های صورت گرفته جنبه تئوری دارند، تصریح کرد: طرح های پژوهشی صورت گرفته، دارای ایده‌های خوبی هستند؛ اما به دلایل مختلف قابلیت اجرایی ندارند، بنابراین لازم است محققان حوزه پژوهش به دنبال پروژه‌های اجرایی باشند. 

به گفته جمالی پور، پروژه های ارائه شده باید دارای توجیه اقتصادی و نوآورانه باشند.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان می توانند یک راهکار اساسی باشند که توسط آنان بتوانیم به فناوری دست پیدا کنیم و آن فناوری در قالب صنعت ظهور پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: بین دانشگاه و صنعت باید یک همبستگی محکم وجود داشته باشد، به طوری که دانشگاه و صنعت یکدیگر را مکمل خود بدانند.

استاندار قزوین گفت:  در زمینه بازیافت مواد کارهای پژوهشی اندکی صورت گرفته است و اگر طرح پژوهشی خوبی در این زمینه ارائه شود حتماً از آن حمایت می‌کنیم.

جمالی پور در پایان از حمایت از سرمایه گذاران در زمینه بازیافت مواد در استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز