خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مصاف حریف مازندرانی می رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۱۳۵

تیم فوتبال شمس آذر قزوین عصر امروز و از هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف تیم شهدای بابلسر می رود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته نهم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز پیگیری می‌شود که تیم فوتبال شمس آذر قزوین در این هفته از مسابقات در بابلسر میهمان شهدای این شهر خواهد بود.

این دیدار در حالی از ساعت 14 و 15 دقیقه برگزار خواهد شد که تیم شمس آذر برای جبران شکست‌های متوالی هفته های اخیر خود نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارد .

شاگردان یوسف بخشی زاده در تیم شمس آذر در چهار هفته اخیر لیگ دو به ترتیب مقابل تیم های سردار بوکان ، میلاد مهر تهران و شاهین بندرعامری بازی های خود را واگذار کرده است .

تیم شمس آذر که در آغازین هفته های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور عملکرد خوبی داشت و موفق شده بود سه پیروزی و یک تساوی را کسب کند ، در هفته های اخیر نتوانست مقابل رقبا خوب ظاهر شود و بازی های خود را واگذار کرده است .

نماینده فوتبال استان اگر می خواهد در ادامه فصل به صعود به لیگ یک باشگاه های کشور امیدوار باشد ، باید در ادامه مسابقات باخت های هفته های اخیر خود را جبران کند .

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های با سه پیروزی ، یک تساوی و دو شکست در جدول رده بندی ده امتیازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز