خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد:

کاهش تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین با تشدید نظارت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۰۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان قزوین با تشدید نظارت بر این اماکن صنفی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده اخیر از فروشگاه‌های زنجیره ای قزوین به موردی از احتکار کالا، مخدوش کردن قیمت ها و ارایه اجناس تاریخ مصرف گذشته برنخوردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پس از تهیه یک گزارش از رسانه ملی و داغ شدن بحث تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در آذر ماه، ۱۱ فقره پرونده تخلف برای این اماکن صنفی در قزوین تشکیل شد.

محمدی ادامه داد: تعزیرات حکومتی دستگاه رسیدگی کننده به تخلفات صنفی به شمار می‌رود بنابراین در زمینه بازرسی و نظارت که برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت و ادارات کل تابعه استانی است باید شاهد جدیت و  فعالیت بیشتری باشیم.

وی یادآور شد: بازرسی وظیفه تعزیرات نیست اما در این خصوص در کنار دستگاه های ذیربط هستیم اما تا دستگاه های مربوطه گزارشی از تخلفات صنفی ارایه نکنند امکان رسیدگی وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای باید مستمر و هوشمند باشد تا کالاهای اساسی به دست مصرف کننده برسند و با تخلفاتی نظیر احتکار، گران فروشی، مخدوش کردن قیمت ها و ارایه کالاهای تاریخ مصرف گذشته در آنها نباشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در مورد گرانی خیار در بازار نیز گفت: این مسئله ویژه استان قزوین نیست اما دستگاه هایی همچون جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید یک نرخ مصوب به ما اعلام کنند و اگر هر واحد صنفی محصول را با قیمتی بالاتر عرضه کرد، تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز