خبرگزاری کار ایران

تبریک استاندار و نماینده ولی فقیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۷۲

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور پیامی مشترک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیام مشترک حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

خدای متعال را برای فرارسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاسگزاریم و علو درجات حضرت امام خمینی (ره) که با درایت حکیمانه پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند از پروردگار مهربان درخواست می کنیم. 

در بخش بعدی این پیام آمده است: به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با شجاعت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی را در رسیدن به قله های بلند عزت و اقتدار هدایت فرموده اند و نور امید را در دل مستضعفان جهان با گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه مقاومت اسلامی، روشن نموده اند و نیز به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم. 

در ادامه این پیام آورده شده است: از مردم شریف، مومن، ولایتمدار و انقلابی استان قزوین که در شکوه گرامیداشت دهه فجر سهیم بوده اند و همه مسئولان برنامه ریزی و برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تشکر می کنیم. 

در بخش پایانی این پیام آمده است: امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب در شرایط خاص پروتکل ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز