خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ کشور ، دشمن شادکن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۴۷

استاندار قزوین گفت: دستاوردهای بزرگ دولت نباید با نگاه‌ها و رویکردهای سطحی دیده شود که دشمن را شاد کند بلکه باید با تلاش بیشتر دشمن را نا‌امید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای استان قزوین اظهار کرد: آنچه امروز حاصل شده در سایه تلاش  شهدا و سپس دانشمندان این حوزه بوده است.

استاندار قزوین گفت: کسی که اخلاق مدار باشد و برای جامعه تلاش کند خداوند آن را برای مردم عزیز خواهد کرد، زحمات دانشمندان هسته‌ای و حاصل آن می‌تواند به توسعه پایدار کشور کمک بسیار شایانی کند

جمالی پور عنوان کرد: وقتی از انرژی هسته حرف زده می‌شود برخی به بعد نظامی آن می‌پردازند در حالی که انرژی هسته ای زمینه‌ساز توسعه پایدار در کشور است.

 نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: در گذشته سهم ما از تولیدات علمی جهان بسیار ناچیز بود ولی امروز از مرز ۷۰ هزار مقاله گذشته است و در تولیدات علمی جهان جایگاه مناسبی داریم.

استاندار قزوین گفت: در حوزه دانشگاهی و پزشکی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم، امروز هر جراحی پزشکی که نیاز باشد در درون کشور انجام می‌شود.

جمالی پور با بیان این مطلب که موانع بسیار زیادی در مسیر انقلاب و مردم ایران به وجود آمد، افزود: از جمله این موانع جنگ، تحریم و است و اگر تحریم نبود در همین چند سال گذشته تحریم‌ها چقدر به پیشرفت و آسایش کشور صدمه وارد کرده است.

به گفته وی، در حال حاضر فضای اجتماعی خدمت‌هایی که به مردم ارائه می‌شود را طوری بیان می کند که مردم مأیوس شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز